Lady recepcyjne – co należy o nich wiedzieć?

lady recepcyjne warszawa

W każdej firmie recepcja stanowi miejsce, z którym klient spotyka się wchodząc do budynku. To ona odpowiada za pierwsze wrażenie i kreuje wizerunek firmy, jako profesjonalnej i przyjaznej klientowi. Liczy się nie tylko jakość obsługi, ale także wystrój, dlatego wybierając ladę recepcyjną należy zwrócić uwagę na jej estetykę i funkcjonalność. Czym kierować się podczas zakupu?

Znaczenie lady recepcyjnej w aranżacji wnętrz

W recepcji dużą rolę odgrywa jej wystrój, gdyż na ten aspekt zwracają uwagę klienci. Lady recepcyjne stanowią wizytówkę firmy, dlatego warto dobierać je do charakteru prowadzonej działalności. Na rynku dostępne są gotowe systemy wyposażenia recepcyjnego, jednak w niektórych przypadkach lepiej rozważyć zakup lady robionej na zamówienie. Dzięki temu mebel może być dopasowany do wielkości wnętrza i spersonalizowany pod kątem firmy. Największą popularnością cieszą się lady recepcyjne:

  • Eleganckie – charakteryzują się prostą konstrukcją i stonowaną kolorystyką. Najczęściej wykonane są z drewna i mają geometryczny kształt. Ich styl wykończenia podkreśla profesjonalizm firmy.
  • Nowoczesne – dostępne są w fantazyjnych kształtach, które często pełnią również funkcję dekoracji. Oryginalne lady recepcyjne mogą wyróżniać się żywą kolorystyką, podświetleniami podkreślającymi modernistyczny design oraz ciekawymi detalami.
  • Podświetlane – ten model prezentuje się niezwykle okazale dzięki podświetlonym frontom. Zamontowanie ledów sprawia, że takie lady recepcyjne przyciągają wzrok swoim modernistycznym wykończeniem oraz eksponują najważniejszy punkt recepcji.
  • Spersonalizowane – zamawiając ladę recepcyjną na wymiar, można zdecydować o jej wykończeniu. Firmowe logo na frontach czy kolorystyka pasująca do działalności pozytywnie wpłynie na wizerunek oraz zrobi wrażenie na klientach.

Lady recepcyjne muszą współgrać z pozostałym wyposażeniem oraz pasować kolorystycznie do profilu działalności. Żeby stworzyć estetyczne wnętrze warto zdecydować się od razu na zakup mebli wykonanych w tym samym stylu.

Lada recepcyjna jako stanowisko pracy

Oprócz walorów estetycznych nie można zapominać o funkcjonalności lady recepcyjnej. Jest to przede wszystkim stanowisko pracy osób odpowiedzialnych za obsługę klientów. Lada musi więc zapewniać komfortowe warunki do pełnienia obowiązków służbowych. Wiele godzin spędzonych w niewygodnej pozycji odbije się na zdrowiu pracowników, dlatego projekt lady powinien uwzględniać również aspekty użytkowe:

  • Wysokość blatu – lada recepcyjna musi mieć taką wysokość, aby korzystanie z niej było wygodne zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej. Wygodne krzesło i możliwość swobodnego wstania pozwolą chronić kręgosłup przed przeciążeniem, a tym samym zwiększyć wydajność pracowników.
  • Wielkość powierzchni użytkowej – blat lady powinien być na tyle przestronny, aby umożliwiał wygodne korzystanie z komputera oraz ułatwiał segregowanie i wypełnianie dokumentów.
  • Dodatkowe wyposażenie – warto zadać o to, aby lada miała zamontowane dodatkowe przegródki, zamykane szafki i półki. Ułatwi to organizację pracy i przechowywanie dokumentów w zasięgu ręki.

Wybór lady recepcyjnej musi być dobrze przemyślany. W jej projekcie warto uwzględnić potrzeby pracowników oraz estetykę, dzięki czemu obiekt będzie przyjazny i profesjonalny.

Close Menu